söndag 22 augusti 2010

Helena har ringt.

Här kommer några flera bilder från fieldspecialen. Den första är från Söndagen, när vi gick promenad runt Ånnabodasjön. Vi hundar fick prova på olika saker Apportering, Viltspår, Rallylydnad och Att ha roligt på utställning. 
På den andra bilden sitter husse och Ada och samtalar om viktiga saker. Det är jag säker på! Jag var och hälsade på hos Ada för 3 Veckor sedan. Helena hämtade mig i Solna, och vi for i full fart hem till Ada och de andra tjejerna. Sen hade jag egen Weekend semester tillsammans med Ada. Jag tror att det är det Ada berättar om. Och om någon vill veta vad vi gjorde så rekommenderas ett besök  här.   

 Här är ännu en bild på Ada och är det någon som vill se ännu fler bilder på den här snygga fielden, och en massa andra bilder från specialen klicka här. Där finns även bilder på Simon, Smilla, Lova och många många fler, samt tvåbeningar som gör olika saker. Typ sitter, springer och håller tag i svansar. Och Vill du se ännu flera bilder klicka här.

1 kommentar:

Maxfield sa...

Grattis Nelson till att du blir pappa!! :)