måndag 3 januari 2011

Det ser varmt ut. men det var kallt.

En tur till stugan blev det i alla fall. Husse, Matte och Jag gjorde en utflykt på Nyårsdagen. Jag skuttade i snön och letade efter olika djur, mest älg. Det dumma med älgar och snö är att dom har det mycket lättare än jag. Långa ben är fusk.  
Hur gick det på nyårsafton? Jag lade mig bredvid Mattias och sen rörde jag mig inte alls. Ville lade sig under en soffa. Det gick också bra. Men vi tycker inte om när det smäller, så det  så!
I går och idag har husse hittat på en ny lek. Han går i trappan och spelar Eufonium. och sen delas det ut julklappar. Fast bara till en i taget. Och dom kallas visst inte julklappar heller utan Presenter. I går var det Elin som fick hela sängen full med Presenter. och  idag var det Mattes tur. Det är rätt trevligt, i morgon undrar jag om det inte är en hund som står på tur. Vem vet? 


Inga kommentarer: