måndag 5 mars 2012

Ö-vik here we come

Efter att ha utvandrat från skogsbrynet för en kort semester i Ö-vik, tog husse och jag tåget.
Husse ockuperade två säten och lät mig ligga på golvet :-(  Fast jag hade det rätt bra ändå, utsikt över mittgången och trevliga medresenärer


Här i Ö-vik ska husse titta på dörrar och jag ska umgås med Moni och Lennart.
I morgon ska vi på utflykt och titta på en fjällräv. Sveriges största, och den enda som säljer jackor. 
Sen är nog semestern slut. Vi är bortbjudna i morgon kväll. Det är Hilda som har bjudit oss.



Det konstiga  med tåg är att det finns speciella hundkupéer som det ändå får vara tvåbeningar i. Jag ska undersöka det lite mer i morgon när vi åker tillbaka till Umeå


1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jätte kul att du och dina tvåbeningar kom på middag hos mig. Pussar i massor Hilda