måndag 25 maj 2009

Högtidligheter i Stockholm


Nu är vi hemma igen. Efter en händelserik helg i Stockholm. Villes Matte, Elin har gift sig med Husse, Mattias.
Fest med mycket mat och roliga människor. Det är inte ofta man får gå på rastningspromenad med husse i kostym och lackskor:-). Både Ville och jag Pussade Bruden flera gånger.

Jag har också prövat på storstadslivet, åkt tunnelbana och bott på hotell. Upplevt förorten och Drottningholm.
Slottsparken är fantastisk. Det finns två särskilda öar bara för hundar, där jag och Ville hade födelsedagsbus med en massa olika hundar. Vi badade, sprang och brottades i flera timmar !!!!
I dag är jag trött och har lite ont i svansen. Vi hundar fick en fantastisk födelsedagstårta att dela på, Rökt älg, lax och Ost, mums. Nu är jag 1 år och livet leker.

3 kommentarer:

Lova sa...

Grattis till ettåringen! Fantastiskt du blev firad i Stockholm och allt!
Nospussar!

Lotus & Jojje sa...

GRATTIS på födelsedagen !!!!!
Stora killen ju :0)
Va härligt ni har haft det i stora staden , men busa kan man ju göra överallt eller hur ?
Vad har hänt med svansen ?
Nospussar från oss

Fixa sa...

Grattis Nelson på födelsedagen!! Vilket firande ni hade i Stockholm, lek och jättegod mat. Bra att du pussade bruden flera gånger:)
Många nooospussar från Fixa