onsdag 17 juni 2009

Nu finns det inga spöken!


Bilden på mig och matte är tagen nästan mitt i natten, och det bästa är att det inte finns något mörker.
Finns det inget mörker finns det inte några spöken, så det så.
Jag har haft en jobbig vecka. Av någon anledning är Husse hemma nästan hela dagarna. Han kallar det sommarlov. För mig betyder det att min sköna morgonvila är som bortblåst.
Det är joggingpromenader, gräsklippning och en massa annat, Puh!
I dag har vi varit och shoppat en ny flytväst det betyder att snart så ska vi till havet. Det ska bli spännande. Hoppas att jag får åka båt också.
Jag och Ozzy ska fira midsommar, jaktlekar kring midsommarstången, fånga små grodor och raska kring i skogen.

3 kommentarer:

Lova sa...

Coolt att ha ljust på natten!! Är det inte svårt att sova då? Här är det nästan mörkt på dagen idag för det regnar så mycket!! Hoppas vi får fint nästa dag..
Ha en skön midsommar med mycket hundbus.

Lotus & Jojje sa...

jaga grodor är kul ! men akta .... en del är äckliga o man börjar dregla nåt ofantligt :0(.
Sommarlov, hmm undrar om våra tvåbeningar får det ?

Svansviftningar från Ockelbo

Fixa sa...

Blev det en fin flytväst du fick Nelson och har du provat att åka båt än? Det är roligt! Konstigt att du blev av med din morgonvila när din husse är ledig-min husse han gillar att sova länge när han är ledig och jag med. Nospussar från Fixa