söndag 4 april 2010

Vilken Helg!




Påsk är nog min bästa helg! Fest i Dagarna 3 minst. Det började redan i Torsdags Övernattning i Övik och en trevlig kväll med Moni och Lennart. Sen Blev det en lång Fredag, vi startade redan innan jag vaknat. Det gör inget så länge jag inte har körkort.
När vi kom till Solna blev vi välkomnade av Ville, hans tvåbeningar hade försvunnit söderut.Vi kom därför lämpligt, påsk är roligare att fira om man är flera. Fredagen fortsatte med allt möjligt. Det handlades och lagades mat och jag vet inte allt. Den avslutades i alla fall med att vi fick fisk, Ville jagade matskålen genom köket. För att få i sig allt.
Påskafton började lugnt, vi sov hela förmiddagen, när husse och matte var borta. Efter lunch invigde vi Elins och Mattias uteplats, och fick besök av Disel, en tolvveckors Welshvalp.
Eftemiddagen Kollade vi på Viktorias och Daniels nya hem i Hagaparken, Jag tror att dom ska ha många hundar, eftersom dom håller på att sätta upp ett hundstaket runt hela Haga slott. dagen avslutades med Sill, Ost och ännu mera Fisk.
I Dag har vi varit ute på ännu flera äventyr, Åkeshovsslott för tvåbeningarna. Och hund Caféet Himmelska Hundar för oss med Svans. Vi tyckte nog att vi ägde stället Ville och Jag. Efter en meze-tallrik var tog vi en promenad runt Ladugårdsgärde. Så efter kvällens lammstek är det nu dags att vila ut. Det är ju en dag i morgon också!!!!

Inga kommentarer: