tisdag 24 maj 2011

Ja, då var man tre år då.

Inte för att det märks så mycket, men ändå. Tre år  – undrar hur mycket godis jag har fått på 3 år? Undrar hur många bad det har blivit? Och undrar hur många gånger jag har viftat på svansen?
För dig som nyläser den här bloggen och för er andra också, leta upp början så får du veta hur mycket som har hänt på tre år. Det är allt möjligt och nästintill omöjligt. Det är blåbärsplockning, jordbävningar,  björnar, Moa, Ville, Fieldspecialen mm. Just nu är det extra kul för att Vi hundar kan busa nästan hela dagarna. Jag hoppas att det snart är badsäsong, så att även tvåbeningar tycker det värt att bada.


Ett stort grattis till Alla mina Syskon och till Gammel husse Lennart som också fyller år i dag.

5 kommentarer:

Maxfield sa...

Grattis!! Tre år är en bra ålder!!
(Lova hälsar!)

Smilla sa...

Grattis från syrran

Elin sa...

Grattis i efterskott!Och OJ vad mycket du skrivit de senaste dagarna, ser jag först nu! Jag var lite orolig att Ville höll dig alltför sysselsatt så att du inte hann med bloggandet. Tänka sig, att du redan är tre år, åren går... Jag minns första gången jag fick se dig hos Helena, då var det svårt att ana att öronen skulle bli så långa. Och jag kommer ihåg när du med små sylvassa valptänder lekte med Ville. Tur att du, i motsats till Ville, faktiskt mognat liiite på lekfronten... :-)Och så mycket du lärt dig på dessa år! Och så mycket du lärt tvåbeningarna också, det är faktiskt svårt att komma ihåg vad de hade för sig på "fritiden" förr i tiden, innan du kom till familjen. Så vitt jag kommer ihåg brukade till exempel mamma Margareta inte gå ut och gömma sig i skogen tidigare, men jag kan ju ha fel förstås. Jag tror inte att Leif kastade så mycket frisbee förr i världen heller. Men det kanske helt enkelt berodde på att ingen hämtade tillbaka den till honom?

Anonym sa...

Grattis i efterskott söta Nelson.

Anonym sa...

Grattis Nelson i efterskott!!Många nospussar från Fixa