tisdag 31 maj 2011

Tisdag är en dag det med.

Här kommer några norrländska vitsippor, harsyra heter dom visst. Blåbärs blommor finns det också, det verkar som hela skogen håller på att växa.

Som syns på öronen, speciellt det vänstra. Är jag snabb på att vrida huvudet. Matte har kul med sin kamera hela tiden:-)Det har för övrigt varit en händelserik vecka. Frida dök upp i Onsdag. sen försvann hon i Söndags. Där i mellan höll hon på och packade sina väskor. Hon flyger och far hela tiden. Nu är det Elfenbenskusten som är målet. Hon gillar när det är varmt. Undrar om det finns några Fieldar där?Djur med stora öron och lång nos finns det i alla fall. 

Snart ska jag klippa mig Husse säger att jag ser ut som en hippie från 70-talet, Vad det nu är? Alla andra har fixat med håret så nu är det bara jag och Ville kvar.  Fast ville säger att han ska vänta med frisering tills efter midsommar.
Nu är det dags att sova!

Inga kommentarer: