torsdag 5 november 2009

Några bilder från helgen


Här kommer lite bilder och funderingar från veckan som varit. Nu är det är lugnt och tyst här i Umeå, det är konstigt hur fort man vänjer sig med att ha en kompis.
Bilderna är från när husse packade bilen i Måndags, vi inspekterar så att det blir rätt.
Den andra bilden är när jag imiterade en katt.
Tisdagen gick åt till att vila upp mig, det är allt lite tröttande det där med långa bilresor. I Morse när jag kom ut hade det snöat, inte mycket men tillräckligt för att bli blöt om tassarna. Husse har börjat om med lite träning nu när Ville har farit. Han envisas med att jag ska ha kontakt och inte bara nosa efter andra hundar när vi är ute i skogen. Husse är förresten inte alls lika bra som Ville på att busa, jag tror att han är för gammal :-)
Till helgen hoppas jag på någon utflykt av något slag, gärna till något ställe där det går att springa mycket. Nu är det dags för kvällspromenaden och sen ska jag sova




1 kommentar:

Lova sa...

Hej Nelson! Det låter som om du behöver en kompis - bror som alltid bor hos dig!! :) Kanske du kan tjata på husse och matte att de ska skaffa en egen till dig?