söndag 1 november 2009

I Solna igen

Ny tripp till Solna, vi börjar bli vana att åka bil länge Ville och jag. Den här gången åkte vi hela sträckan i ett svep. Det var fortfarande natt när resan började. I Solna blev vi välkomnade av Elin. Vi hade väl inte riktigt tid att hälsa, det är så mycket roliga dofter som slår mot en när billuckan öppnas.
När vi markerat några träd med våra dofter, hälsade vi artigt(Nelson) och Översvallande(Ville), på både Elin och Mattias.
I går träffade jag Helena, Min Mammas matte. Hon stack mig med en nål, det var inte snällt.
Sen var jag trött i flera timmar. Jag tror att jag blev fotograferad, husse sägar att det blev jag. Det var sån där HD fotografering.
I Dag ska vi ut och se på en Ljusfestival och andra spännande saker, nu när husse har hittat glasögonen som Ville och jag gömt.
I Morgon far Jag hem till Umeå igen. Ville säger att han ska stanna här i Solna, han känner att han behövs här. Han ska träna sin flock i Klick and Treat, det är Halloween tider nu.
Passar på att visa en film från Villes Semester i Umeå.



1 kommentar:

karin Ella och Smilla sa...

Kul att se dig och Ville på film. Visst är det härligt att springa i skogen med en kompis. Ella har inte så mycket spring i benen av sig själv, men retar man henne blir man jagad och det är kul. Jag retar henne så ofta jag kommer åt.
Hoppas HD bilderna blir bra /Smilla.