söndag 8 november 2009

Så var vi bara två!



Så var vi bara två hemma i Umeå. Matte har försvunnit bort till USA vad det nu är för något.

Husse och jag har efter en turbostart på dagen, med långpromenad och en massa inkallnings övningar, tagit det lugnt. Jag har kollat på TV och husse grejar på datorn. Det låter konstigt ibland. Han spelar musik till datorn. Sen har han en skiva med Fyrverkeriljud som jag får lyssna på. Det är ingen bra skiva! Men artig som jag är Lyssnar jag ändå.

Det är tänkt att vi ska bygga en Snölykta i kväll. Jag samlade snöbollar när vi var ute på promenad i morse. Men vi får se det är plusgrader för tillfället så jag vet inte om det går.

Det är i alla fall spännande med snö, det blir ljust och fint överallt.

1 kommentar:

Lova sa...

Vilka snöbollar du plockat Nelson!! :D Jag har knappt sett snö där jag bor..