tisdag 23 mars 2010

Fint besök från Ö-vik

I Helgen fick vi Besök från Ö-vik, Moni och Lennart var här som omväxling. Dom är så trevliga, det är bara att lägga sig på rygg så blir jag kliad :-). Som syns på bilden var vi till och med nere på stan, ett ställe som jag bara besöker om jag måste. Men den här gången var det riktigt trevligt.
Såg i kommentaren att Lova har badat. Jag säger bara akta dig för Vattensvansen.
Jag blir också imponerad av att Rosa har åkt snöskoter, bullrar det inte mycket?
Husse har tänkt att vi ska komma igång till sommaren, så nu joggas det, fast snön ligger. Jobbigt! Själv skuttar jag hellre, och helst av allt i Snöhögarna :-))))

2 kommentarer:

Ville sa...

Hej Nelson!

Har du hört? Tvåbeningarna har ledigt snart. Valla in flocken i bilen så ses vi! Jag har fått ett nytt godis som du får smaka! Och i bästa fall kan jag kanske visa dig min nya sommarhundkoja, det luktar helt fantastiskt på landet...

Lova sa...

Heja Nelson!
Ser att du leker "herre på täppan" i snöhögen! Och du vinner! :)
Att bada - i havet och pölar är underbart!!! Matte vill inte och skriker åt mig och det tycker jag är konstigt.. för jag sköter ju mina egna bad.. Fast jag lyssnar inte på henne förrän jag kommit upp ur vattnet!