söndag 28 december 2008

Mellandagar

Julafton kom och några presenter blev det allt, fast jag fuskade med spenatsoppan. Jag fick en sele som husse och jag ska använda när vi är ute och motionerar. Och en konstig borste till öronen. Frida fick vara "Tomte" den riktiga var visst upptagen på annat håll. 
Jag skypade lite med Ville, han var på julvisit i Kolmården.– undrar om han såg några vargar–. 
Sen har det varit mycket god mat, och en hel del tvåbeningar som kommit och gått lite hur som helst, det är ett sjå att hålla reda på dom. Nu är det lugnt igen, vi har varit ute i skogen husse matte och jag. När jag skrivit klart ska jag gå ut i köket och ta mig en munsbit, sen är det dax att sova lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du haft en mysig jul Nelson! Vi har haft en bra jul också. Jag provade att dra i tomtens skägg!!! Då såg jag vem som var bakom det!! Hihi!!! :) Det finns i mattes blogg..
Nospussar till dig!!
Lova

Fixa sa...

Gott Nytt År på er!