torsdag 5 mars 2009

Nya instrument att testa


Jag har Funderat lite mera på det här med att hålla på med musik. Testade husses barytonhorn, inte mycket headbanging där inte. Och svårt med tassarna är det också.
I går var vi ute i snön, det blir alltid en rolig överaskning, när husse och jag åker i väg i bilen. Vi hamnade mitt ute i skogen. Tillsammans med tre andra tvåbeningar och några hundar. Från början uppförde jag mig "rastypiskt" som husse säger, – jag kallar det "ta det försiktigt i början". Efter ett tag lekte jag med alla Tvåbeningar, och vi hoppade om kring i snön. Jag tror att dom gjorde något viktigt, själv höll jag koll på frisbeen.
Sen fick jag sitta i bilen en stund medan Terras och dom andra storhundarna var ute och letade borttappade tvåbeningar.
När det var min tur letade jag upp Margareta, hon är jätterolig. Hennes leksaker är bättre än husses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å dina tvåbeningar är så uppfinningsrika!! Ute i skogen och leta upp dem och de har leksaker!! Låter jättekul! Min matte sa att zebran var smutsig och slängde in den och några andra saker i tvättmaskinen!! Den luktade annorlunda när den kom ut men det gör inget.. jag gillar den ända!!
Nospuss! Lova

Fixa sa...

Hur gör du när du spelar instrument, Nelson? Jag spelar bus ibland men blåsa i en sån där kan jag inte. Vad spännande och vad duktig du var som letade rätt på tvåbeningarna som gick bort sig i skogen! Tänk att de alltid skall gå bort sig.bra att de har leksaker med sig så att de inte känner sig ensamna:) Tur att vi finns och kan hitta dem! Voff voff från Fixa