måndag 2 mars 2009

Starta band eller bli hälsoprofet?


Nu är helgen äntligen över, det har varit riktigt röjigt här hemma. Husse och matte är jättetråkiga. Dom "dö städar" dvs slänger bort massor av bra att ha saker. Själv har jag funderat på att Starta Hårdrockband. " the Poodles" finns ju så varför inte "the Spaniels" head bangning är en barnlek med mitt utseende. Ville är duktig på piano, och Rocky har redan ett bra Artistnamn, – fast hur gör man honom till en Spaniel?
 Eller så ska jag bli hälsorådgivare, det är trendigt med friskvård har jag hört. Man kan t o m bli prins, eller om det har något med Ockelbo att göra? Då ligger ju Lotus& Jojje bra till.  I dag blir det i alla fall en riktig slappardag, Snöstorm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

The Spaniels låter som en klar hit, kör hårt Nelson !
Å hälsan är jätteviktig, så du får kombinera lite mellan de två sakerna :0)
Voff voff // Jojje & Lotus

Anonym sa...

Vad ser jag - äter du på en bok Nelson?? :) Då är jag inte ensam om att hitta på bus!! Idag bet jag sönder mattes sko!!! Hihi!! Lova