torsdag 18 september 2008

Varning för postmopeden


Varning! Se upp för Postmopeden den morrar tjuter och är allmänt läskig. Jag kan berätta om många andra  läskiga saker - men det ska jag inte göra. Jag vill inte skrämma er för bussar och traktorer och annat som morrar. Vi har alltså varit på stadspromenad i dag, 2 gånger. Husse tycker att jag behöver se andra saker än orienterare och joggare. Vi har kollat in Cyklister och långtradare besökt en bensinmack och ätit godis. I morgon hoppas jag att det blir skogen igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Nelson :0)
Håller med dig om att skogen är bättre än dessa morrande saker på hjul dessutom doftar det bättre i skogen oxå!

Kram från fieldkillen Lotus

Fixa sa...

Morrande saker på hjul är mycket roligare att åka med än att titta på tycker jag. Cyklisterna får man akta sig när de blåser förbi, de förstår inte att en Field måste söka av gång- och cykelbanor i zick-zack mönster. Skog och vatten är ändå bäst tycker jag också.

/Fixa

Anonym sa...

Ja det kan vara läskigt med moppar!! Här har vi många sådana.. Så finns det bryggor och båtar.. Stora dumpers och traktorer också!! Jag skulle gärna springa med joggarna men det får jag inte för matte..