onsdag 17 september 2008

Funderingar en onsdagkväll

Här är ytterligare en bild från utflykten i helgen.
Vill bara visa att  jaq kan åka själv bak i bilen. Husse har lovat att jag ska få en egen bur att åka i när som helst. Idag har jag  fördrivit tiden med att läsa tidningen ordentligt, flyttat alla husses skor från hallen till köket och tränat husse i att ge mig godis så fort jag går bredvid honom på promenaden. Sen har jag varnat honom för Postmopeden. Just nu ligger jag  i  mattes knä och funderar på varför jag åt så mycket till middag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nelson!

Ja, visst är det kul att åka bil!! Jag försöker åka så ofta jag kan, men matte säger alltid "nej" när jag försöker hoppa in i bilar. Hon säger att jag bara får åka med Mattias. Det tycker jag är synd, när det nu finns så många spännande bilar som kör omkring överallt... AHA! Just precis nu hör jag faktiskt bilen utanför, det betyder att Mattias kommit tillbaka från orkestern -jippie!! Har inte tid att skriva mer nu, jag måste lägga mig vid dörren och vänta, eller titta ut genom fönstret, eller kanske snusa lite i dörrspringan ändå, eller se om jag kan se honom från vardagsrummet... kan inte bestämma mig. Åh, jag blir tokig! Kommer han inte snart? Han kommer bergis att klia mig massor när han kommer! Hinner inte skriva mer här... är så glad!

Anonym sa...

Hej Nelson!!
Jag gillar också bilen! Jag får ligga i en bur i framsätet än så länge. Det är när det bara är jag och matte i bilen. Annars får jag åka med någon av de stora hundarna bak i vanliga hundburen, de gånger som de andra är med. Matte säger att jag håller på att bli för stor för buren i framsätet.. Så snart får jag också sitta ensam där bak.. Lite läskigt - tror jag..
Annars sover jag så gott när vi åker bil.