lördag 27 september 2008

Mitt hemma SPA

Här kommer en bild från  mitt hemma SPA, Jag tillbringar så mycket  tid som husse och matte tillåter här. Golvet är varmt och skönt och ofta finns det obegränsad tillgång till vatten. Jag har två sorters schampo och jättemånga handdukar. Ibland gör jag manikyr här också. Det konstiga är att jag inte får vara i mitt SPA varje gång jag varit i skogen. Det har varit några trevliga dagar med en lite större flock än vanligt, för Jeff, en av mina favoritmänniskor, har varit här på besök. Jag tror han gillar mig också.
In summary: This  is my home SPA, and i spend as  much time her as I can. One of my favourite humans, Jeff has visited me for a couple of days, it was great.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Nelson!!
Så du gillar att duscha!! Det har jag inte riktigt fastnat för ännu!
Men matte säger att jag behöver vänja mig vid det också.. Jag är inte så förtjust i att klippa klor heller. Men jag MÅSTE säger matte.. Hur var det, har du tappat tänder än? Matte tittar varje dag i min mun men bara en har trillat ut.. Ha det gott! Nospuss, Lova

Anonym sa...

Jag älskar oxå att duscha :0) Klippa klor är skönt det oxå för det ingår massage o godis efteråt :0)

Nospuss från Lotus

Fixa sa...

Vad gott med eget SPA-det har jag med. Vad skönt med varmt golv, det har jag bara ibland.Mest gillar jag att bli torkad med frottehanddukar efter duschen, det är mysigt. voff voff från Fixa.