söndag 25 januari 2009

Söndag i Fokus

Hej
Alltså vad menar Lova - hennes kompisar är tokiga och löper??? Själv  löper och springer och kutar jag runt allt vad jag orkar - vad är det för tokigt med det? Jag skulle kunna löpa runt hela dagen. Det är det kuligaste jag vet, särskilt när jag får ha min gröna boll! Här på bilden har jag lånat bort bollen till husse och då passade matte på att ta en bild . Annars brukar  jag hinna ur ur fokus så att säga, efter som jag löper runt hela tiden. Jag fattar ingenting! Men kul är det.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig ja Nelson, jag löper gärna omkring jag med o roligt är det nu när det är SÅ mycket snö, fast det blir jobbigt oxå :0)
Ha det gott !!!

Anonym sa...

Ja, vad säger man... de löper på ett annat vis "tanterna" men jag löper/springer gärna omkring så fort benen bär mig!! :) Skulle vara kul att springa tillsammans med dig! Jag är snabb må du tro.. idag sprang jag ifrån Irma.. :D Det trodde hon inte att jag kunde..

Fixa sa...

Jag gillar med att springa och busa men just nu så får jag inte för jag får "medicin" men då får jag pannbiff eller något annat gott efteråt så det är helt ok, tycker jag. Synd att det är en bit emellan annars kunde vi busa tillsammans. Vi har sjukstuga här men då får jag ju sova i sängen som jag inte får annars och det är så mysigt. Svansviftningar från Fixa

Anonym sa...

Hej Nelson! Vad kul att få se hur snygg du är redan innan vi får träffa dig i verkligheten om en knapp vecka, tack vare din handlingskraftiga matte!

Ann och Frida (och Hedwig, Helga och Garbo, fast de får stanna hemma och vakta huset)