torsdag 22 januari 2009

Jag gillar svarta hundar.


Vilken söndag det blev, först kom matte hem. Sen fick jag vara hos Sigge och Asta hela dagen. Vi lekte så mycket att, deras husse Olle trodde att vi skulle leka ihjäl oss. 
Vi gjorde massor av roliga lekar. Dricka vatten i kapp. Brottning och följa John och en massa annat bus. Sen störde jag nog Sigge lite? Han talade i alla fall om för mig att det var han som bestämde, är man älst så är man. När husse hämtade mig så var jag helt slut. Måndagen gick åt till vila, en riktigt skön dag.
I går var jag också hos Asta, det är en tuff tjej. Om man inte passar sig äter hon upp min mat också. Sigge fick jag träffa först på kvällen när vi var på Klicker kursen. Nu ska jag slappa lite igen husse är på väg till jobbet efter vår långa lunchpromenad. Bilden är från när jag leker "herre på täppan"

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du har sköna och roliga dagar Nelson!! :)
Här är alla hundar tokiga och löper.. ja inte gammel farmor då.. men de andra! Jag löper inte - men jag retar de andra och stör dem så mycket jag kan!! :)
Man har inte roligare än man gör sig.. ha det bra Nelson.