söndag 12 oktober 2008

En riktig hundhelg

Det har varit en riktig härlig Helg. Ville och jag har lekt tafatt och
brottats så fort vi har haft tillfälle. Vi har SPAat och
haft Grooming och andra trevliga saker. Bilden är från när vi fick
Lerinpackning – det är visst bra för pälsen.Ville är Jätteduktig på
att hitta godisträd, vi hittade flera stycken idag. Det enda som är
konstigt är att han hela tiden ska äta upp min mat, undrar varför?
Visar också en bild när jag tränar torrsim, hoppas jag får tillfälle att dyka på riktigt när jag kommer till havet någon gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du ser gullig ut när du ligger på mage!! Det är kul att du fått en welshkompis också!! :) Fast han behöver ju inte äta upp din mat..

Fixa sa...

Jag hade gärna sett ditt ansikte när du gjorde lerinpackning:) Kul med en bra Villekompis. Det är bra att träna torrsim sådär som du gör. Husse sa att det gjorde jag med. Nospussar från Fixa