onsdag 8 oktober 2008

Sitta vackert.

Nu har dom städat igen, Det  stora blå monstret har bullrat på för fullt. Själv tog jag  det "lugnt" i SPA avdelningen.  Sen har jag letat Kork-ekar i skogen. Om jag hittar någon ska jag tipsa alla jag känner. Korkekar är visst magiska när man har passivitetsträning, har jag hört.
Mitt största problem just nu är annars att hålla fast bollen, den trillar bara ut ur munnen hela tiden! Matte tror att  jag har tappat alla valptänder utom en, hoppas hon har rätt.
I morgon är det valpägarkurs igen, då säger husse att han ska ta med den  här bilden för att bevisa  att jag kan sitta vackert, det är nog bara ett tomt hot tror jag.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det är så roligt att börja dagen med att läsa din blogg! Den piggar verkligen upp!! Hoppas husse uppför sig på valpkursen! Lycka till!

Anonym sa...

Dessa bollar, så roliga men ack så svårfångade ibland :0)
Hoppas din husse uppför sig på kursen, o visst kan du sitta fint!!!
Kramiz från Lotus

Fixa sa...

Är korkekar det samma som godisträd? Bollar är roliga att bära. Du skall se att snart klarar du av att bära både bollar och annat i munnen när dina nya tänder växt ut ordentligt. Du sitter jättefint Nelson. Lycka till med träningen av din husse. Ha det så roligt på valpkursen. Nospussar från Fixa

Anonym sa...

Oh, har du också tappat tänderna nu.. det blir så konstigt ett tag då - när man inte kan bära så bra!
Mina nya tänder börjar komma fram.. Det kliar så i min mun och jag måste bara smaka lite på köksstolarna.. Men då ropar min matte och stör mig! Hon vill visst att jag slutar..
Bra att ta med en bild till kursen som bevis!! Du sitter mycket snyggt!
Nospuss!! Lova