fredag 10 oktober 2008

Nosarbete

Vilken kväll det var igår. Husse tyckte att vi borde ställa upp i
"så ska det låta" istället för att vara på valpägarkurs. Jag ville
bara prata lite med dom andra vovvarna, det ville inte dom! Så jag
satt och småpratade för mig själv istället. Det var bara jag och
Kursledaren som pratade -fast några ska ju lyssna också. Vi tränade,
inkallning, sitta still, och "gå och titta på husse så får du godis" ,
den är lätt.
Nu har jag hittat rätt på min syster Rosas Blogg, Vovv, Vovv. 
Och i kväll kommer farbror Ville, hoppas han kan lära mig lite nya busoch det där med godisträd

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nelson!!
Så du gillar att prata! :D Det gör vi fieldar..
Din syster Rosa är söööt! Hon är väldigt lik mig!! ;)
Om en vecka ska jag börja på kurs.. det ska bli spännande..
Ha en skön helg!

Fixa sa...

Vad bra att de andra hundarna på kursen lyssande på dig Nelson! Jag är också social och brukar prata med mig själv ibland när vi tränar på "sitt kvar". Rosa är så söt. Hoppas att farbror Ville visat dig hur godisträd ser ut och var de finns:)Nospussar från Fixa!

Anonym sa...

Snacka måste man göra med de andra deltagarna, de har kanske nosat på eller sett nåt som man vill prova på :0)
Nospuss från Lotus