fredag 21 november 2008

Man möter underliga saker i skogen

Det händer mycket underligt i skogen. I går mötte husse och jag en annan husse med hund. När jag och den andra hunden hälsade på varandra, kom det plötsligt ett koppel farande framför nosen på mig, och den andra hussen morrade på sin hund. Konstigt!
Sen är det det här med spöken, dom finns i massor. Som det på bilden - fast mest i mörkret. Jag har till och med sett ett inne i huset. Dom är lätta att se men svåra att fånga.
I dag har Jag letat efter Sigge. Han är med på kursen Som husse och jag går på. Sigge är en Flatcoatedretriever som JAG gärna leker med, Sigge är inte lika intresserad, men skam den som ger sig!
Jag letade bak i vår bil, det var där jag såg honom sist. Om inte förr så hittar jag honom på måndag när det är godiskurs igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilket spöke du mött!! Jag måste säga att jag håller med det är lite läskigt i skogen.. vet inte men nog kan man bli överfallen??!

Fixa sa...

Spöken finns lite här och där men de brukar oftast vara ofarliga och snälla när man nosar på dem eller så försvinner de bara, poff! Hoppas att Sigge vill busa med dig när ni träffas nästa gång eller så hittar du någon annan go kompis! Voff voff från Fixa