onsdag 26 november 2008

Snö i pälsen och på tassarna

Nu är det snö i skogen, Jag tycker det är  jättekul med pudersnö, det går att springa hur mycket som helst, och det bara yyyr! Hittade ett snöspöke - eller vad det nu var för något- i skogen. Husse sa att det var en snö gubbe, jag voffade lite på den  för säkerhets skull. I Måndags blev jag 6 månader gammal, jag fick ett nytt reflexhalsband med blinkande lampor på som present, det blir lite disco känsla när man går omkring med det på sig. Nu ska jag sova och sen ska vi ut i snön igen, jippi!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig som blivit sex månader!!! :D
Kul med ett blinkande halsband! Det skulle jag med vilja ha!
Snö vet jag inte vad det är.. vi har inte sån här.

Fixa sa...

Grattis till sex månaders Nelson!!! Spännande med yrsnö att leka och nosa i. Jag vill med ha snö att busa i men inte riktigt än för då kan jag inte gå viltspår. Jag tycker du gjorde rätt som voffade på den snöiga gubben. Kollade du om han hade morotsnäsa? för morötter det är gott:) Svansviftningar från Fixa

Anonym sa...

Grattis på halvårsdagen Nelson !
Pudersnö är störtkul :0)
Reflexhalsband är bra då syns man trafiken, vi ser ut som små julgranar när vi är ute vi för matte spökar ut oss med en massa reflexer, bra men inte så snyggt!
Voff voff // Lotus & Jojje