söndag 2 november 2008

En Helg full av Bus och Godis




Mattias är återfunnen! Ville och jag letade igenom hela hans lägenhet i fredags, mest köket. Utan att hitta honom. Sen på kvällen alltså, kom han in genom ytterdörren. Jag gissar att han har varit i trapphuset hela tiden. 
I går var jag ute med husse och matte och shoppade, vi köpte nya mjukisdjur till mig, och Väskor och kläder och sånt till tvåbeningarna.
På kvällen busade Ville och jag hela tiden, vi gjorde godistricks och lekte i Mattias soffa (förbjudet!!! Men roligt). 
När vi fick mat Surnade Ville till. Han morrade åt mig, när jag åt före honom, så det var bara att låta honom äta först. "Störst går först"
I natt har jag sovit mellan husse och matte, en engångshändelse säger dom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilken härligt busig helg du har haft!! Både nya leksaker, godis och bus med Ville!!! Jag blir nästan avundsjuk!! Fast jag har ju mina "systrar" att busa med här hemma förstås..
Har du äntligen fått lära din matte och husse att fieldens plats är i sängen!! Wow! Jag är impad!! Jag får inte komma dit ännu.. sover instängd på natten - men Irma sover i sängen. Det är orättvist!! Jag vet minsann var jag ska sova sedan.. Matte tror att jag ska bita på saker om jag får springa fritt på övervångingen.. :D Det skulle jag också!! Där finns massor med leksaker - barnens alltså..
Nospussar från Lova!!

Anonym sa...

Sova i sängen är härligt!
Matte o husse har lagt dit en till kudde o den är bara min :0) inte enligt mina tvåbeningar men men.
Min "brorsa" Jojje han sover under mattes täcke han, knasbollen när det finns kuddar att sova på!
Ha det gott Voff Voff från Lotus!

Fixa sa...

Vilken kul helg och hälsa på Ville och busa med honom och få nya roliga leksaker:) Jag får inte heller busa i soffan men det är ju så mysigt att "köra på nosen" mot dynorna i soffan.Jag får sova i sängen när vi sover över borta men här hemma har jag egna bäddar så det är ok det med även om det är mysigast att sova i sägen. Svansviftningar från Fixa.