lördag 29 november 2008

Fikastund hos Sigge och Asta

På vår nästintill dagliga tur i Gamliaskogen, tog husse och jag en sväng förbi Asta och Sigge. Dom bor på andra sidan skogen.Vi lekte tafatt i deras kök en stund och så tävlade vi i vem som kunde dricka mest vatten. Sigge tyckte också att det var kul att leka, även om han nog tyckte att Asta och jag är lite barnsliga. På väg hem från Flattarna testade jag en ny grej. Jag kissade och lyfte lite på ena bakbenet samtidigt. Inte mycket bara några centimeter det var rätt häftigt, men vingligt. Ska nog testa det igen någon annan dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kul att busa i köket!! Vi gillar det också!! Jag lyfter inte på benet när jag kissar.. det behövs inte! Har hört att stora killar gör det! Du är nog snart en stor kille!! :)

Fixa sa...

Var det du som vann vattendrickartävlingen, Nelson? Vad kul att leka i köket:) Du är nog stora grabben som börjar att lyfta på benet. Kom i håg att ser du en snögubbe är den inte farlig och har oftast god morotsnäsa. Nospussar från Fixa

Anonym sa...

Söta Nelson!! vad bra du har det som fortfarande har snö! Här försvann den bara efter tre dagar men Tudor hoppas att den snart kommer tillbaka! ha en bra vecka!

kingbrant sa...

Hej
Vilka fina bilder på Nelson i snön. Tänk att hundarna orkar leka intensivt i flera timmar. När vi har hundkompisar hemma och det blir bus en lång stund, brukar Smilla vara helt slut efteråt.